05.06.11

Hallå!

Har så otroligt tråkigt och tänkte att jag kunde börja skriva ner mina tankar i bloggen igen. Det var ca ett år sen sist, kanske är på tiden!

Det har hänt mycket det senaste året. Jag har flyttat till Örebro och bosatt mig tillsammans med min älskade Daniel i en trea. Anledningen till detta var att jag gjorde högskoleprovet och kom in på sjuksköterskeutbildningen på universitetet. Så nu till sommaren har jag pluggat 1 år av 3! Det har gått otroligt snabbt, hinner knappt med att tänka. Det svåraste med att bo här uppe är att jag sällan träffar kompisar, släkt och familj. Men snart har väl de resterande 2 åren gått, och då ska vi eventuellt flytta till Norrköping istället. Skönt det!

Just nu sitter jag och pluggar till en omtenta som jag har imorgon. Vet att den inte kommer gå bra ändå, så vad gör det om jag sitter här? Älskling försökte förgäves förklara för mig i telefonen hur jag skulle tänka o si o så, men trög som jag är förstår jag ingenting.. Får nog bli en omtenta på omtentan! Det har aldrig hänt förut. Tycker så synd om honom som måste stå ut med hur trög jag är och alla omtentor jag måste göra hela tiden. Hoppas han aldrig tröttnar på mig i alla fall.

Imorgon blir det eventuellt lite partajj med Örebroflickorna! Fast jag har varken råd att dricka eller gå ut, så jag undviker nog det. Vi får se hur det blir.

Snart är det vem vet mest, då slänger jag nog skiten åt sidan och blänger på tvn istället. Åh, kul fredag verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0