Alice i underlandet 3D

Kom nyss hem från stan! Har, som jag sa i förra inlägget, vart och sett på Alice i underlandet på 3D här i Norrköping med Emelie, Jesper och Nella! Den var huuur bra som helst. Önskade dock att det skulle vart mer 3D-effekter i själva filmen. Och med det så menar jag saker som kommer flygandes mot en och lite sådant, så man blir rädd. Haha.

Johnny Depp var lika jävla bra som vanligt! Ååh, han är verkligen en toppenskådespelare.
Och detta var ännu en bra film gjord av Tim Burton. Helt otroligt! Dock var det lite animeringar som kunde var bättre, men det drar inte ner mitt betyg på filmen i alla fall.
Och det var ju lite kul att gå på premiärvisningen av Norrköpings 3D-salong :)

Just det! Eftersom det hade blivit krångel med duken så blev premiären för 3D-bion försenad. Den skulle väl egentligen haft premiär i onsdags? Vi skulle gått i torsdags egentligen, men duken hade ännu inte kommit då. Så det blev återköp av biljetterna idag, och som plåster på såren fick vi en varsin biocheck, efter allt krångel som hänt. Och det var ju trevligt! :) Så nu kan jag gå på bio snart igen! Men jag måste använda den innan september eller när det var. Men det lär jag ju hinna.

Tror att han som spelar Snape i Harry Potter(Alan Rickman) var en röst till den blåa larven, som jag inte kommer ihåg vad den hette... Men det måste varit han som hade rösten i alla fall.

Filmen var i alla fall TOPPENBRA, och Johnny Depp(plus alla andra skådespelare) gjorde ett bra jobb.
SEVÄRD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0