08.07.10

När jag var inne i en affär på Öland där de sålde billiga böcker(39:-st, ta 3 betala för 2) så kunde jag inte låta bli, efter att länge trotsat mig själv(har förut vägrat ha något med serien att göra efter att ha sett första filmen, vilken var skit).
Jag tänkte ge böckerna en chans, så jag inhandlade Twilight, New moon och Eclipse(on english ofc), eftersom alla säger att de är så himla bra. Och jag är typ redan fast, 100 sidor in i Twilight...
Så typiskt mig! Först säga att jag ABSOLUT inte tänker läsa eller se på resten av filmerna, och sen några år efter gå och inhandla böckerna.. Haha.

Men nu förstår jag i alla fall hur folk kan vara lite småförälskade i Edward ;) Han är väldigt mystisk, så man vill bara ha mer liksom. Haha!
Efter att jag läst klart böckerna blir det nog att se om första filmen, och även se resten också... Det är ju nästan ett måste.

Har även ändrat mig angående Robert Pattinsons utséende. Han ser hyfsat bra ut i Twilight ändå :P

Men låååååååångt ifrån min älskling, såklart <3 He's the number one for me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0