17.03.09 - 16 månader

Idag är Daniels och min 16-månadersdag :D Weei! Har nu stått ut med varandra i 1 år och 4 månader ;) Åh, kan inte förklara hur lycklig jag är med Daniel. Det GÅR INTE! :D Vi är det perfekta paret, vi passar bäääst ihop alltså. Min lilla skruttis<3 Älskar dig över allt annat i hela världen!<3



Idag är jag hemma. Mår dock lite bättre än igår, så det börjar gå åt rätt håll! :D Gjorde en hemmagjord vitamindryck förut, men den blev skitäcklig.. Med en kiwi, en banan, mjölk, vaniljsocker och kakao. Det smakade inte så dumt, men sen när det fick stå ett tag i glaset och jag skulle dricka, så hade allting delat på sig :O Såg ut som vatten i botten och mjölkskum på ytan. Svinäckligt. Det gick inte dricka upp.

Passar på att plugga lite medan jag är hemma och latar mig. Det är väl duktigt av mig? Just nu pluggar jag Växt&Djurliv. Ska plugga lite Svenska A sedan.



Jag blev lite störd i pluggandet av ett telefonsamtal. Jag vågade inte svara, jag kände inte igen numret. Men jag kollade upp det på Eniro.. Och det stod att det var BOUTIQUE IGELKOTTENS NUMMER!!! :D:D Jag ringde upp och de sa att min balklänning har kommit! :D:D:D:D:D:D:D WIIIIE!!!! Ska dit imorgon om jag är frisk, så ska de lägga upp den. Ska ta med skorna då också :)
ISABELLE BLEV GLAD! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0