17.07.09 - Good morning sunshine

God morgon! Gick upp för en halvtimme sedan, har nu duschat också. Är ju tvungen att gå upp så här tidigt eftersom jag måste ta bussen in till stan halv tio. Fast det gör mig ingenting. Jag ska träffa min älskade, vi kanske tar en fika på stan, jag måste köpa presentpapper och snöre, kanske hittar något fint plagg, vem vet? ;) Det kommer nog iaf att bli en toppendag, som de flesta andra dagar med Daniel.

Idag är det 1 år och 8 månader sedan vi blev ett par! Tiden går så himla snabbt.. Herrejösses.. Älskar honom dock mer och mer för varje dag, min solstråle <3

Kanske ska flytta till Örebro också :) Jag vill verkligen! Men jag vill plugga först. Här hemma, så jag fortfarande kan bo kvar och slipper ta lån. Fast om jag hittar ett jobb i Örebro så vore det itne helt fel heller!

Återkommer senare, eller i slutet av helgen :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0