24.02.09 - Här är jag igen!

God morgon på er allihopa! Idag är det verkligen en godare morgon än vad det var igår. Jag har sovit bra, men stannade hemma från skolan idag. Dels för att jag inte kände mig på topp (mådde dåligt), dels för att jag tänkte plugga till Svenska B provet som vi har imorgon i skolan.
Så här sitter jag, utvilad och nypeelad i ansiktet ;D Underbart! Ska bara skriva lite till och surfa runt lite till, sen blir det att läsa på om renässansen!
Jag tycker faktiskt att det är ganska intressant, det vi har prov på. Shakespeare, Molière och allt. Det ska nog gå bra på provet imorgon!

Är jäkla hungrig också. Ska snart laga rotmos till mig. Rotmos med knäckebröd till ;) Mmm!

Förresten! Jag tycker jag börjar se liiiiiiiiite bättre ut i hyn nu. Men det blir ändå hudkliniken på torsdag!
Jag kan knappt vänta :) ska bli så spännande och se vad dom hittar på för något! Ska bli så skönt att slippa skiten.

Ne nu ska jag plugga och lägga pussel! Tar en bild sen och lägger upp här för att visa hur långt jag har kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0