23.02.09 - Balklänning!

Just ja, för er som är intresserade. Jag har beställt en balklänning till min och Daniels studentbal (som förövrigt är den 30 Maj). Lila ska den vara! Men på hemsidan där den finns att titta på hittade jag den bara i rött.
Såhär ser den ut! Är den inte underbar? Jag bara älskar den! Tack mamma<3

Och det kom som en chock också. Jag är size zero! Det är absolut ingenting jag har strävat efter. Jag är så smal av min natur. Jag skulle gärna vara något större så man fyller ut kläderna lite snyggare! Men denna klänning i size zero fyller jag ut alldeles perfekt :)

Klänningen kommer från Venusbridal



Jag ska ju även ha ett par läckra skor till! Det blev dessa från Euro sko



Förhoppningsvis kommer jag bli läcker på balen! Kan knappt vänta tills balklänningen kommer. Jag vill ha den NU! Jag vill ha hem den och prova den och sminka mig + ta en massa foton! Åh.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0