19.02.09 - Spadag med bästisen

Jag har nyss gått upp. Fasiken så tidigt! Det brukar jag aldrig göra, haha! Skulle kolla om det gick någon buss nu på morgonen till stan. Jag vet att det går en halv tio, och att det går en 11.07 eller något sådant. Men har ingen aning om när Mimmi kan komma in till stan!
Vi ska gå till antingen H&M eller Åhlens, och köpa lite masker och inpackningar. Jag ska köpa mig en grej att skrubba kroppen med också, min börjar bli lite gammal känns det som!
Har hunnit bädda min säng också! Det är något som jag inte brukar göra.
Mimmi har inte sett mitt nya rum heller! Det ska bli kul att visa henne det :) Är så nöjd med det. Har fått allt som jag önskar mig i inredningsväg av pappa! Förutom tapeter, men det får vi ta någon annan gång ;)
Älskar mitt rum! Förutom spindlarna >.<

Åh USCH! Det sprang just en spindel över golvet!! Men eftersom jag är snabb som ögat så dödade jag den på ett nafs!
Fy fasiken alltså, jag AVSKYR verkligen spindlar. De förpestar mina dagar.

Ni som inte vet, jag bor ju i källaren. Då får man stå ut med äckelspindlar. Speciellt STORA sådana, källarspindlar eller vad de kallas.
Usch, jag ryser över hela kroppen.. VIsst, det är inte farliga eller så! Men jag tycker de är så äckliga.
Hatar alla insekter, förutom nyckelpigor :) Hihi, de är fina!


Nae, nu ska jag gå och äta frukost! Skriver mer ikväll om hur min dag har varit!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0