18.02.09

Idag är det onsdag. Åkte hem från älsklingen idag.. Fredrik kom nämligen dit och de skulle spela Diablo lr ngt, så jag åkte hem :) Eller jaa, jag kunde ju stannat om jag ville! Det ville jag ju, men imorgon ska jag nämligen träffa Mimmi. Vi ska först gå på stan imorgon förmiddag och inhandla ansiktsmasker, fotinpackningar, hårinpackningar, scrub.. Jaa allt som har med spa att göra! Vi ska nämligen ha spakväll/dag imorgon. Låter det inte mysigt?! Vi ska basta i min bastu, och äta fruktsallad. Mums så gott det låter! :) Speciellt med smält vit choklad till!
Ska bli mysigt att göra något med min bästis. Jag saknar henne så! Det är inte alls som det har varit förr. Men vi är fortfarande bästa vänner <3
Blev nog så när hennes föräldrar separerade.. Men jag har bestämt att vi ska försöka träffas lite mer nu! Får ju abstinens för fasiken. Måste ha någon att prata tjejsnack med ;) <3

Jaa älskling, dig säger jag allting till också! Men Mimmi tar vissa saker på ett annat sätt än vad du gör.. Kanske inte så konstigt, eftersom hon är en tjej (a)

När Mimmi har åkt imorgon ska jag nog börja lägga ett av mina "nya" pussel som jag inhandlade på Myrorna förra veckan. Älskar verkligen pussel :)

Jag längtar till imorgon, hihi!


Jag saknar dig älskling.... :( <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt du är Älskling!

Saknar dig också... <3

2009-02-19 @ 20:49:15
Postat av: Anonym

2009-02-19 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0