12.02.09

Idag har jag bara gått och längtat efter att få sluta.. Jag hade Hund & katt i förmiddags. Vi gjorde hälsokontroll på katt. Jag och Malin hade hennes lilla skogkatt. Helt underbart snäll och mysig! Men fäller lite för mycket för min del. Det gick att ta bort en massa hår från henne, det var skitkul! Jag älskar att jobba med päls <3

Efter det hade vi Svenska B. Vi gick igenom instuderingsfrågorna och hade lite snabbgenomgång om det vi hade gjort. Till provet.

Vi hade Samhällskunskap A sedan.. Vi gick igenom instuderingsfrågorna, hade nutidskryss och fikade! Läraren bjöd på fika eftersom han hade dåligt samvete över igår när vi inte fick någon lektion... Haha! Det var supergott.

Slutade vid tjugo i fyra. Tio minuter tidigare än vad vi egentligen skulle. Så jag hann ner till resecentrum innan älsklingen kom!
Han hade med sig Fredrik. Det var en överraskning.
Vi gick till Myrorna. Jag hittade två st 1000-bitarspussel. Och ni som känner mig ordentligt, ni vet att jag ÄLSKAR pussel. Det är så härligt avslappnande att sitta och lägga pussel.
Imorgon slutar jag 14.00. Jag ska inhandla Daniels Alla hjärtans dag presenter då. Jag kan nämna att både han och jag kommer ha kul med dom ;) Mer säger jag inte ifall han skulle läsa detta (a)

Sitter här och försöker planera in vad jag tänkte att vi skulle göra på lördag. Än så länge har jag kommit på att vi ska basta. Det går en jättebra film på tv också, men den tycker inte han om, så jag ska sno kortet från tvn däruppe. Om jag inte hittar någon bra film på biblioteket förstås! Smart!! Det hade jag inte tänkt på.

Och alldeles strax är det antikrundan också.. Tycker det är ett riktigt trevligt program faktiskt. Säg vad ni vill, men JAG tycker om det!!

Ha det bäst allihopa!
Puss & Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0