11.02.09 - Slutade tidigare

Så himla skönt! Idag var dagen rätt kort. Jag missade bussen imorse, så jag kom till skolan ungefär vid halv 10. Hade zoohandel i 20 minuter. Sedan var det Svenska B. Där fortsatte vi att prata om August Strindberg. Inte så speciellt roligt.
Vi hade Svenska B till tjugo över 12. efter det skulle vi haft Samhäll, men läraren var tvungen att åka hem så det blev inget. SKÖNT!
Efter samhällen skulle vi haft Småföretagande B + UF. Det går inte göra så jävla mycket när det bara är Sara och jag i skolan. Vi kan inte bokföra, för vi har inga kvitton eller så i skolan. Och vi kan ju inte bestämma något eftersom hela företaget inte var där! Så Sara och jag satt och pratade med våran lärare om vad som hänt och så, vad som vi ska göra till och på mässan i Linköping. Tråkigt!
Jag vill verkligen inte ha UF mer. Känns onödigt eftersom vi inte har någon schemalagd tid för det. Och det är jobbigt nu att Ida (vår VD) har praktik,  Emelie är hemma och Migge finns ju inte mer.. :(

Jag hann med 14.25 bussen hem förut. Kom hem 14.40. Det var riktigt skönt! Och eftersom jag är världens bästa dotter så lagade jag mat idag. Gjorde det igår också förresten! Det känns faktiskt jättebra när jag hjälper mamma sådär :)
När jag kom hem hämtade jag posten. Då var det ett brev till mig från Landstinget. Min remiss till hudkliniken! Ska dit den 26:e februari.. Äntligen!


Tänkte att jag skulle plugga lite alldeles strax. Svenska B instuderingsfrågor om renässansen, och lite uppgifter som vi fick på Försäljning och Service igår. Det måste ju gå fort! Kan ju inte ta så jävla lång tid. Vill bli klar med det så jag inte har något som jag ligger efter med. Räcker med de IG:n som jag har..

Och så sitter jag och väntar på att Älskling ska komma in på msn eller ringa.. Saknar honom så mycket! Men jag träffar honom förhoppningsvis på lördag (: Om han inte väljer att gå ut med sina kompisar då.. Men det hoppas jag inte :( Det är ju alla hjärtans dag! Jag vill vara med älski<3
Alla hjärtans dag betydde inte ett skit för mig innan jag träffade Daniel. Då var den mest jobbig. Då såg man alla saker i butikerna som folk kunde köpa till sina älskade pojk/flickvänner. Så hemskt att se på alla förälskade par på stan och så..

Men nu när jag har älskling så vill jag bara vara med honom hela alla hjärtans dag och mysa med honom. Hoppas verkligen han vill vara med mig :)
Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom än. Får bli något kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0