10.02.09 - Lång dag

Idrott imorse. Idrott och hälsa B verkar faktiskt hyfsat okej måste jag säga. Vi är 7 st i gruppen. 2 killar. De är inte så farliga, haha!
Vi ska tydligen ha idrottsteori några halva tisdagsförmiddagar framöver! Skönt det, att inte bara ha fysisk idrott. VI ska så småningom få ha egna idrottslektioner. Och så ska vi skriva ett fördjupningsarbete också. Det ska faktiskt bli intressant!
Min idrottslärare pratade om mig på teorin. Om hur jag hade utvecklats i Idrott och hälsa A. I början av den kursen tyckte jag verkligen att Idrott var det värsta som fanns. Jag sa till honom att jag hatade idrott. Men sedan under de två åren vi hade kursen, så såg han hur jag växte och växte. Sedan var jag tydligen lika duktig som alla andra. Det resulterade i att jag fick MVG i Idrott och hälsa A!

Efter den lilla stunden idrott vi hade fram till klockan 09.50 så var det minnesstund för Michaela. Den var jättefin.
Jag tjöt som en gris. Det var väldigt svårt att se familjen sådär ledsna.. De har alltid varit glada när jag har sett dom o så. Jaa det var riktigt svårt!
Skolan kommer att plantera ett träd på skolan till minne av Michaela. Det tycker jag är väldigt fint gjort! Ett Bergskörsbärsträd som heter " Prunus Sargentii ".



Efter minnesstunden hade vi Försäljning & Service. Vi fick en del att arbeta med, såg en skittråkig film. Jag blev inte klar med allt arbete, får göra lite på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0