09.02.09

Här sitter jag igen. Uttråkad. Det finns verkligen ingenting att göra här ute på vischan! Usch, jag är så himla LESS på det!
Längtar tills jag och Daniel flyttar...

Jaa, det blev inget plugga av förut. Låg och kollade på några avsnitt av "Boston tea party" via kanal 5:s hemsida. Det var roligt!
Flyttade till och med min soffa till datorn så jag skulle kunna ligga lite bekvämare, haha! Gick och hämtade lite glass och smaskade i mig med. MUMS!
Jag såg det avsnittet där Filip gjorde en biopsi av Fredriks skinka. Så himla ÄCKLIGT! Fy fasiken. Förstår inte hur Fredrik kunde äta upp det sen! Usch >.< Jag skulle aldrig kunna tänka mig att äta något av en människa.. Inte ens om det var från mig själv!

Imorgon är det tisdag. Med tisdag menas det att jag har Idrott hela förmiddagen och försäljning & service hela eftermiddagen. Segaste dagen på veckan tror jag!
Men vet inte om det blir någon Idrott för mig. Det är nämligen minnesstund imorgon på skolan för Migge.
För er som inte vet vem Migge var så var hon en av mina bästa vänner. Hon gick bort den 22/1. Hennes lever var väldigt sjuk.
Hon var ju bara 18 år.. Hon hade hela livet framför sig!
Men det finns tyvärr ingenting vi kan göra åt det. Alla ska vi försvinna någon gång. Några förr, andra senare. Det är ingenting som går att undgå. Det är jävligt hemskt när någon försvinner. Men vi kan inte vara ledsna för alltid! Jag vet att Michaela inte vill att vi ska vara ledsna. Hon finns ändå kvar hos oss.
Jag är väldigt ledsen över det som har hänt, men kan ändå inte sluta tänka på att vi har haft det kul ihop och upplevt en massa roliga saker tillsammans.
Så jag tycker inte att vi ska gråta. Vi ska le och vara glada och hedra Michaela. Vi ska le åt alla glada stunder vi har haft tillsammans med henne


Jag har fått en ny syn på livet nu efter detta. Jag har lärt mig att man inte ska ta någon för given. Rätt som det är så försvinner våra nära och kära.
Så lev livet innan det är för sent! Lev livet för alla dem som inte hann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0