09.02.09 - Ooups!

Jaa ni, vad ska man säga? Det där med att passa bussar och sådant har väl aldrig riktigt varit min grej..
Dagen började som vanligt. Jag vaknade av väckarklockan, snoozade, gick upp och åt frukost. Sedan gick jag och tvättade mig. Efter det kollade jag i busstidtabellen för att vara säker på om bussen gick då jag trodde att den skulle. Men det gjorde den inte... Så jag sket i det! Pratade med Sara först också. Jag känner mig hemsk >.<

Annars har jag bara suttit här nu resten av morgonen. Duschade förut också, det var riktigt skönt! Jag funderar på att gå och ta något att äta till lunch. Sedan ska jag plugga lite! Försöka göra någonting åt mina IG:n.

Återkommer ikväll.
 Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0