08.02.09 - Söndag

Daniel motionerade, vi kollade på tv-serier, hade balträning.. Pratade om massor..
Älskling, jag finns här för dig om du vill prata om något. Vad som helst! Mig kan du iaf lita på! :) <3
Nu sitter jag bara här och funderar på om jag skulle gå och lägga mig. Är väldigt trött! Känns inte så lockande att gå och lägga sig i en tom säng, men vad ska man göra?
Men det ska bli så skönt imorgon, sovmorgon! Och det enda jag ska göra imorgon är att åka till De Geer och gå på seminarium i en timme. SKÖNT! Det förtjänar jag.


Tycker helgerna går alldeles för fort. Jag hinner knappt med! Längtar till nästa helg, om jag nu får träffa älskling då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0