Sommar, sommar, sommar!

Jag har verkligen fått sommarkänslor nu så här mitt i vintern. Jag längtar verkligen tills man kan börja ha på sig tunnare kläder, sola, bada, semestra.. Åh, hoppas denna sommar blir mysig!
Jag har kollat runt på lite klädsidor idag/ikväll, och hittat en massa smått och gott. tänkte visa en söt bikini som jag hittade, som jag funderar på om jag ska köpa.

Är den inte fin?

Jag älskar att den har de där volangerna nedtill på överdelen och upptill på nederdelen. Så himla fin!
Denna bikini är från Lindex. 198:-

Är det bara jag som tycker att Lindex har börjat få in lite ungdomligare plagg på senare tid? För några år sedan kunde jag absolut inte hitta något därinne som jag tyckte om, men nu har jag hittat en hel del! Köpte ett par underklädesset igår.. Verkligen jättefina. Men de tänker jag inte visa här. Det är för mitt och Daniels nöje, haha.

Jaja nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. Imorgon kan jag visa lite till kläder som jag funderar på att inhandla till i sommar.
Godnattens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0