27.10.09 - God eftermiddag!

Ikväll ska jag, mamma och pappa gå på något möte för nyblivna egenföretagande. Pappa har ju startat ett eget företag, så han måste gå på det. Jag tänkte att det vore bra för mig att gå på det med, eftersom jag kanske ska starta eget i framtiden! Så sedan blir det jag som lagar mat och så tills de kommer hem, så vi hinner äta innan vi ska iväg.

Imorgon ska jag till ungdomshälsan och prata med en läkare. Jag ska kolla om han kan skriva ut smärtstillande till mig, som jag kan ta när jag har ont i magen. Det behövs verkligen, så hoppas jag får det..
Efter det bär det av till Örebro, till min älskling =) Vi ska ha det mysigt, eller hur? <3

På fredag åker jag hem hyfsat tidigt, kanske blir redan vid 9-tiden från älskling. Ska träffa min kusin och kompis Malin, vi ska ha Michael Jackson-dag med en massa dvder och snacks(har jag bestämt! ;)). Senare på kvällen bär det av till Sf där vi ska kolla på Michael Jacksons "This is it" :) Ser fram emot det!! Ska ha på mig någon av mina Mj-t-shirtar då tänkte jag :)
Det blir nog att åka hem emellan Örebro och Malin.. Orkar inte släpa på alla mina grejer till bion..

Nu ska jag gå och duscha, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0