27.03.09

Åh >.< Omprovet idag gick inte så bra. Jag hade pluggat på alla instuderingsfrågor och kunde ALLA utantill, men det räckte ändå inte hela vägen. Det var en massa på provet som inte var med på frågorna. DÅLIGT! >.< Tack vare det fick jag IG igen. Antar jag. Hoppas jag får göra en komplettering bara. skulle vara skönt att slippa göra omprov IGEN.

Bestämde mig nyss för att skita i att åka till älsklingen idag... Tråkigt, men rätt skönt ändå! Minns inte när jag var hemma på helgen sist. Ska sitta och mysa framför tvn, eller läsa någon bok, eller sy. (: Det ska bli skönt. Men ledsamt att jag inte får träffa älsklingen förrän imorgon :(
Men han ska ändå till frisören skittidigt imorgon, och jag har ingen större lust att vänta då.. Så jag stannar helt enkelt hemma! Kan vara nyttigt att längta efter varandra. Visserligen längtar jag redan efter Daniel som ett as, men jag vet inte hur han känner så (:
Blä! Jobbigt. Saknar diiig :(:(:(:(:( <333

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig! Balklänningen är nämligen färdigupplagd o så nu, så jag ska till Igelkotten idag igen och prova den! Förhoppningsvis sitter den perfekt idag så jag kan ta med mig den hem :)

Pissigt väder idag :/ SNÖOVÄDER. Hatar.
Tog fel skor idag. hade ingen aning om att det skulle börja snöa såhär mycket. Tog mina Converse. Jaa, mina är jättehåliga.

Ne nu ska jag logga in på facebook en sväng! Skriver nog mer ikväll :)
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0