27.02.09 - Äntligen fredag!

Tog blodprov i armen idag (sänka). Gick så jävla bra! Kändes inte ett dugg. Och jag som gick och oroade mig hela dagen igår om att det skulle göra ont..
Det var så jobbigt igår när sköterskan berättade att jag skulle ta sänka. Det fick mig attt bli påmind om Migge, som var tvungen att göra det så många gånger att det inte gick att räkna längre... Började gråta när sköterskan berättade det. Dels av rädsla för jag trodde att det skulle göra ont, dels av att jag tänkte på Migge..



Var på stan idag med Sara! Det var skitkul. Vi shoppade loss ;) Jag inhandlade mig ett par jeansleggings från Vero Moda, en grymt snygg tröja med djup v - ringning från Gina Tricot, en rosa ögonskugga från Yves Rocher, och ett par svarta strumbyxor från Vero Moda, som jag tänkte ha på mig imorgon. Fast jag vet inte, kanske tar jeansleggingsen istället!

Träffade Älskling och Fredrik på Max i Norrköping, satt där och tog lite "mellanmål" och sedan åkte Sara hem vid femtiden och Fredrik skiljdes med Daniel och mig vid sjutiden.
Blev mys med älsklingen hela kvällen. Sjukt underbart! Fan vad jag älskar dig<3

Lyckad dag och natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0