16.03.09

Åhh, gud vad jag är trött alltså. Imorgon blir det att stanna hemma från skolan. Är förkyld och så. Ont i halsen. Har haft det sedan i lördags :/ Funderar på att gå och lägga mig nu..




Följde med min älskling hem igår, och sov över till idag (: Det blev alltså två nätter tillsammans ändå. Så underbart! Gud vad jag älskar dig Daniel. Du är det bästa jag har<3
Imorse skulle jag ju till skolan, så jag var tvungen att åka 07.45 från Daniel, in till Åtvidaberg. För att där byta till 530 och åka till Linköping. Sedan hoppa på 49 som går till Norrköping, för att gå av vid Hultet och gå till skolan. Kom fram exakt 09.55 till Hultet. Jobbigt, men värt det! ;)

Och nu är denna underbara helg slut :( Vill att tiden ska gå fort så jag får träffa Daniel igen! <3 Men nästa helg blir det att kolla på någon dansuppvisning i åtvid, där Daniels kompisar är med :)
Det är kul att kolla på dans! I fredags, på UF-mässan, var det någon dansgrupp som dansade. Dom var döduktiga :)
Skulle vilja gå och se Bounce någongång. Dom är riktigt bra!! :)



Idag efter skolan träffade jag Mimmi! :) Åh vad jag har saknat henne alltså. Hon är verkligen min bästa vän! Vet inte vad jag skulle göra utan henne.. Hon finns alltid där för mig, precis som jag finns där för henne. Min lilla Mimmsa<3
Daniel och Mimmi kommer på delad förstaplats. Älskar er båda två så jävla mycket! Daniel älskar jag ju självklart på ett annat sätt än vänskapligt sätt. Han är min man<333 OCH bästa kompis :)
Mimmi är min bästa kompis. Vi har varit bästa kompisar sen vi var 7 år. Jag flyttade ut hit och vi sa våra första ord till varandra när jag skulle till bussen första skoldagen i min nya skola :) Hihi. Kommer ihåg det. Mamma följde med mig till bussen. Det var mamma som hjälpte mig på traven. Hon frågade vad Mimmi hette när vi mötte henne på gatan. Hon var påväg till sin hållplats, och jag var påväg till min.. Tänk att det blev början på en sån fin vänskap som vi har! :) Tack mamma, för att du hjälpte mig.

Älskar dig Daniel<3
Älskar dig Mimmi<3
Älskar dig Mamma<3
Älskar dig Pappa<3
Älskar dig Bror<3
FAMILJ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0