10.03.09

Fan vad jag är duktig alltså! Har pluggat Svenska A nu i ca 1½ timme. Känns jävligt bra faktiskt! Känner att jag har kvar en massa i huvudet, långt där inne, om medeltiden och det. Sist jag gjorde detta prov var i ettan. Slutet av ettan. Jag fick ett stort IG eftersom jag inte hade pluggat då. Nu ska jag minsann visa alla att jag kan om jag bara vill ;)

Måste köra lite Växt&djurliv med, men inte idag. Nu tänker jag inte plugga mer. Får jag göra imorgon :)

Imorgon ska jag till syon och prata om utbildningar efter gymnasiet. Jag skulle vilja gå någon försäljningsgrej sen, så jag kan arbeta i affär! :) Jag går ju Zoohandel, det är meningen att jag vill jobba i affär och så. Men vi får inte så mycket försäljningskurser i skolan. Det är dåligt! När djuraffärerna söker personal kollar de på hur mycket man kan om försäljning, inte hur mycket man kan om djur. Det är rätt dåligt iof. Fast jag hoppas att det blir mycket lättare att söka arbete på en djuraffär när man gått både Djurvård (lärt sig en massa om djur) och försäljningsgrejs.
Det borde bli det.

Jag vill också vara duktig och läsa vidare som alla andra jag känner.
Älskling ska ju söka socionomgrejs.. Jag vill också vara duktig och lära mig saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0