01.03.09 - Plugg, plugg, plugg..

Vaknade idag bredvid min kära älskling igen. Helt underbart är det! Åh vad jag älskar dig!<3
Vaknade, Daniel visade mig en sak, skrattade tills jag nästan dog, haha. Hur fan kunde det hända? xD

Åkte från Fredrik vid 10-tiden. Jag och Daniel satte oss på Donken och åt en varsin cheese. Sen gick vi ner till resecentrum, där vi väntade på att klockan skulle bli halv ett då min pendel och Daniels buss gick...
Skiljdes från älsklingen ännu en gång. HEMSKT! :(



Bara en massa jävla plugg! Fast visserligen, detta är nog det sista provet på ett litet tag.

Pluggar samhäll! Har prov imorgon. Håller på att kolla igenom instuderingsfrågorna. Skriver om svaren lite o så. Är på fråga 5 av 22!! Herregud, kommer ju aldrig att hinna. Får plugga hela natten :/ Naevars. Jag har hängt med hyfsat bra på lektionerna, så jag borde klara provet hyfsat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0