18.07.09 - Aj aj..

Jaa, så har man lyckats få på sig en urinvägsinfektion. Har aldrig haft det förut. Gör förbannat ont när jag går på toa. Går förövrigt på toa en gång var tionde minut ungefär. Ringde till sjukvårdsupplysningen,  de sa att jag skulle dricka tranbärsjuice och citronvatten, ta smärtstillande, vänta och se om det går över, vänta och se om jag får feber. Om det inträffar ska jag höra av mig. Funderar på att vila ett tag och sedan ta febern. Känner mig inte riktigt på topp... Och så börjar jag att jobba på måndag också, helt jävla UNDERBART! >.<
Jag som skulle följt med älsklingen hem idag! :( Jag är så ledsen så det finns inte. Var tvungen att sno hans parfym och ha den här hemma så jag kan sniffa på den..

Så här sitter jag, dricker citronvatten som ett as, och är kissnödig IGEN. Var fan på toa för fem minuter sen >.<  Kommer detta någonsin gå över? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0