16.07.09 - Trötter

Hej igen! :) Kom nyss till datorn. Var tvungen att ta något att äta, kände mig lite tom i magen!
Som jag nämnde i föregående inlägg så gick jag och mamma ut i skogen för att plocka blåbär. När vi väl var där hittade vi en massa smultron också, helt otroligt så mycket vi hittade! Allt som allt blev det nog 1½-2 liter blåbär och smultron tillsammans. Vi hittade värsta ställena med smultron i skogen, trodde aldrig att vi skulle hitta så mycket i vår lilla skog ;) haha! Så jag tog mig en tallrik med smultron, blåbär och jordgubbar(mamma var snäll och köpte det igår) och så hade jag socker och grädde på det :) MUMS säger jag bara!
Så imorgon på cheesecaken blir det smultron, jordgubbar och blåbär :) FÄRSKA! Istället för frusna bär :) Tänkte även testa att blanda i lite av bären i smeten, får se hur det blir ;) Uppdatering om det kommer förmodligen imorgon kväll, annars i slutet av helgen. Det kan nog hända att jag är lite upptagen med min Daniel!

Såhär mycket blev det av plocket i skogen!


Pratade med min älskade Daniel i telefonen förut. Han kommer runt 10 imorgon bitti till norrköping :D Isabelle blev glad!
Jag måste inhandla presentpapper och sådanadär plåster som man tar bort pormaskar med. Sen blir det hem och baka cheesecake!

Och min snälla papps betalade mina räkningar förut! Jag erbjöd honom en 500:- men han bjöd på det ;) Tack<3

Nej nu ska jag nog sova/ lägga mig i sängen och lösa korsord eller någe. Ska nämligen upp tidigt imorgon och åka 09.29 bussen för att möta Daniel.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0