16.07.09 - Härlig dag!

Imorse vaknade jag upp runt kl. 06.30 med Daniel hemma hos Fredrik. Daniel skulle jobba idag, så var tvugna att sticka tidigt! Det gör inget. Jag tycker det ändå är rätt skönt att gå upp så tidigt. Det är lite svalare i luften och man piggnar till!

Daniel och jag skiljdes åt vid 8-tiden :( Men jag får träffa honom imorgon igen! Då ska vi nämligen baka cheescake och ta det lugnt. Fick även höra en jättebra nyhet idag vid middagsbordet! Nästa helg är mamma och pappa borta vid pappas fiskestuga, så om Daniel vill så har vi huset för oss själva! Älskar sånt :) Vi har haft en toppenvecka nu, Daniels familj har vart borta hos några släktingar, så vi har vart ensamma hemma där. Egentligen skulle vi följt med också, men vi hade bestämt att vi skulle kolla på Harry Potter några veckor innan, och beställt biljetter.. Men det slutade bra ändå :)

Jag kom hem runt 09.00-09.30 ungefär. Då gjorde jag iordning frukost, satte på tvn och lade i Michael Jacksons Moonwalker i dvdn. Där satt jag och njöt :)
Sedan har jag suttit lite här vid internet, kollat uppdateringar och sådant intressant.

Jag bestämde mig även för att vara snäll idag. Jag gjorde mat tills mamma och pappa kom hem. Jag gjorde världens godaste sallad till också. Den bestod av: 1 del av ett salladshuvud, 1 tomat, 1 banan, några bitar melon, några jordgubbar och dressing. Den blev riktigt lyckad!
Jag kallar den Isabelles sommarsallad ;)

Snart ska jag och mamma ut i skogen och kolla om det finns några blåbär. Har fått nys om att det finns mycket blåbär i år av Daniels mormor, så vi tänkte kolla om det finns till cheesecaken! och även till kvällsmat också ;) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0