06.07.10

Jag är verkligen inte någon bloggare. Jag skriver när jag själv vill :P Rätt skönt. Men, lite som har hänt senaste tiden..

Anna fyller år idag :D Sååå...
Grattis till Anna på 20-årsdagen idag :D Nu kan vi göra sällskap till systemet ;) haha!
Synd att jag inte kunde vara med på din födelsedagsfest, men det tar vi igen :)


Vi har fått tillökning i akvariet. En liten platybebis. Den är verkligen extremt söt, och extremt skygg. Gömmer sig i en bladig växt. Den brukar äventyra sig lite genom att simma och lägga sig under mangroveroten. Kan tyvärr inte ta ngn bild på den, men den är väl kanske 1cm lång och ½cm hög. Hoppas verkligen att den överlever :)



Har precis vart onödig och beställt lite från Ellos..Var tvungen :)

Hittade ett par verkligen skitsnygga stövlar/kängor.
Längtar tills de kommer hem.
De kostade egentligen 599:-, men det var 50% rabatt
på dem, så för mig blev det 295:-
Såhär ser de ut:






Beställde även denna snygga dimrosa oversizeade stickade
tröjan, som nog blir überskön att ha i höst/vinter.
Kostade 149:-






Den här blir nog också mysig att ha i höst. Fan vad läcker
den är :) Hoppas den är lika läcker när jag får hem den :)
Kostade 249:-, men jag har 30% rabatt på den, så det blev
174:-




Köpte mig ett par rosa örngott till sängen med. Riktigt billiga :)
2-pack 60:-



Eftersom jag är inställd på att flytta inom en snar framtid,
så kollar jag även på sådana grejer. Hittade billiga handdukar
som fått bra respons av andra som handlat dem. Ser fräscha ut.
Det är ett helt set med 2 gästhanddukar, 4 handdukar och
2 badhanddukar.
Kostade egentligen 199:-, men det var 50% på de med, så 99.50:-
Fanns även i andra färger, men valde dessa, för de var de enda med
50% på ;) Plus att jag letar efter neutrala färger.




Hittade även en annan snygg tröja som jag ska köpa nästa
gång jag handlar på Ellos. Verkligen skitsnygg.
299:-








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0