28.10.09

Hejsan! 
Har nyss gått upp, och ska snart sätta mig och käka frukost.. Efter det ska jag ta tummen ur arslet och söka några jobb som jag hittade igår :) Ska söka på pappas dator. Jag har inte word, så det går inte lika bra på min dator :p Jävla omständigt!

Sedan ska jag fixa mig i ordning och packa det sista till resan till älskling, efter det ska jag åka till läkaren. Blir att dra en stund på stan mellan läkaren och kl fem, då jag ska åka pendeln, men jag behöver ändå äta någonting och kolla på lite halloweensaker. Har ännu inte hittat någon dräkt! 

Nee nu börjar det kurra i magen riktigt ordentligt, måste gå och göra frukost nu!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0